Strona główna

sobota, 9 sierpnia 2014

Epilog

Ze specjalną dedykacją dla Stay <3

- Lenka? - usłyszałaś za sobą Jego głos. Przymknęłaś na chwilę powieki, wzięłaś głębszy oddech i odwróciłaś się w Jego stronę - co ty tu robisz?
- Przyszłam na mecz - posłałaś Mu ironiczne spojrzenie. Myślałaś, że będzie o wiele gorzej. Wydawało Ci się, że serce zacznie bić niemiłosiernie szybko, że w brzuchu zaczną dziać się dziwne rzeczy. Nic z tego! Nie czułaś kompletnie nic. Zupełnie, jakby nigdy nie doszło między Wami do niczego. Jakbyś spotkała przyjaciela ze szkolnej ławki - cześć - powiedziałaś po chwili dość krępującej ciszy.
- Gdzieś ty się podziewała? Nawet nie wiesz, jak długo cię szukałem - zbliżył się do Ciebie.
- Tutaj jesteście - cmoknął Cię w policzek.
- Gratuluję wygranej kochanie - uśmiechnęłaś się do niego szeroko.
- Piotrek? - Ignaczak wytrzeszczył oczy - To wy.. ? - podrapał się po głowie - od kiedy?
- Niedługo po twoim weselu - uśmiechnęłam się lekko. Krzysiek spojrzał na Dominikę, przyglądającą się całemu zdarzeniu.
- Cześć - kucnął przed nią - jak masz na imię?
- Dominika - Krzysiek po raz kolejny przeszył mnie wzrokiem.
- Możemy porozmawiać? - zapytał, patrząc mi w oczy. Przeniosłam wzrok na Piotrka. Kiwnął głową i zabrał Dominikę trochę dalej. W ciszy przeszliśmy w trochę spokojniejsze miejsce.
- Czy Dominika jest moją córką? - zapytał prosto z mostu. Westchnęłaś lekko - cholera Lenka! - uderzył pięścią w ścianę - wtedy, kiedy do mnie przyszłaś, chciałaś powiedzieć mi, że jesteś w ciąży, prawda? - do Twoich oczu zaczęły napływać łzy - dlaczego mi nie powiedziałaś?
- I co byś wtedy zrobił? Zostawiłbyś Iwonę? Jak widać, dałam sobie radę - pociągnęłaś nosem.
- Przepraszam - podszedł do Ciebie i przytulił Cię mocno - kochasz go, to widać. Mam nadzieję, że jesteś z nim szczęśliwa - ucałował czubek Twojej głowy.
- Cholernie - oderwałaś się od Niego i odruchowo pogłaskałaś się po płaskim jeszcze brzuchu.
- Jesteś w ciąży? - uśmiechnął się szeroko - mam nadzieję, że zostanę chrzestnym - zmrużył oczy, po czym oboje wybuchnęliście śmiechem.
- To już nie zależy tylko ode mnie - puściłaś mu oczko - a tobie jak się układa z Iwoną?
- Czasem lepiej, czasem gorzej, ale to normalne w małżeństwie, więc nie narzekam - uśmiechnął się - wiesz, chciałbym, żeby było jak wcześniej. Żebyśmy znowu byli przyjaciółmi..

Rok później

Trzymasz na rękach swojego synka. Jesteś cholernie szczęśliwa. Czasem, kiedy siedzicie wszyscy razem, zastanawiasz się, jakby wyglądało Twoje życie, gdybyś nie poznała Krzyśka, Piotrka. Gdybyś nie zaszła wtedy w ciążę z Misią. Starasz się odganiać takie myśli. Udało Ci się odbudować przyjaźń z Krzyśkiem i Iwoną, a z Piotrkiem tworzycie szczęśliwą rodzinę. Teraz już nic, ani nikt nie jest w stanie zepsuć Twojego szczęścia.
_________________________________________

Kolejny dupny epilog w moim wykonaniu xD chyba powinnyście się do tego przyzwyczaić :D
dobrnęłam do końca tej historii, mimo, że wiele razy wydawało mi się, że nigdy jej nie skończę.
Nie będzie ckliwych pożegnań, bo najprawdopodobniej nie jest to moje ostatnie blogowe dziecko. Możecie spotkać mnie jeszcze tutaj a w najbliższym czasie, pewnie powstanie coś nowego ;)
Jako, że jest to ostatni rozdział tutaj, mam do Was ogromną prośbę. Każdy, kto czytał tego bloga, proszony jest o postawienie chociażby najmniejszego śladu po sobie. Może to być zwykła emotikonka. Chciałabym zobaczyć, ile nas było ;)
Dziękuję za każde wejście, za każdy komentarz. Dziękuję, że po prostu wytrzymywałyście z moimi chorymi pomysłami. :*
Pozdrawiam serdecznie <3

17 komentarzy:

  1. Nowy blog? 3 razy tak :D
    A epilog nie jest wcale taki zły. Mimo, że nie tego się spodziewałam....
    Ale mimo wszystko dziękuję ci. Dziękuję ci za wszystko. Za każdą godzinę, minutę i sekundę spędzoną nad pisaniem tego bloga. Mam nadzieję, że nie będziesz kończyć tego, co jeszcze piszesz, bo się całkowicie rozkleję (dobra, już się rozkleiłam)...

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak Krzysiek się dowiedział ;) Szkoda, że blog taki krótki ;c ale cudowny i wszystko pasuje, więc nawet ponarzekać nie mogę :C xD To opowiadanie jest bardzo super, więc dziękuję za nie :* Wpadaj do mnie czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to ostatnie?! Zwariowałaś?! Pewnie niedługo skończysz historię o Nice i zostanę bez niczego świetnego od ciebie! Pomyśl czasem o mnie mendo! Ja żądam czegoś nowego i amen.
    Nie wiem co ty chcesz od tego epilogu. Mi się podoba :) A jednak Krzysiek się dowiedział. Nie sądziłam, że mogą teraz tak normalnie żyć, a tu proszę :) Nie napisałaś jak nazwali synka, bbuuuuuu :C
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super :) No i ekstra epilog i happy end więc ja jestem jak najbardziej na tak :)
    Zapraszam do siebie na nowe ;)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko :( ale na całe szczęście wszystko dobrze się potoczyło :)
    Dziękuję, to jedyne co powiem na zakończenie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwie się skończyło i jest super :) Tylko szkoda że tak mało rozdziałów.
    Czekam na jakąś nowinkę o nowym blogu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    http://siatkowkaandresztaswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już epilog ? Szkoda :c
    Bardzo się cieszę z tego szczęśliwego zakończenia :D Świetny rozdział jak i cały blog :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że to just koniec:'( Na szczęście wszystko dobrze się skończyło:-P
    Czekam na kolejne nowe opowiadania:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz masz :D
      zapraszam do zapoznania się z bohaterami nowej historii :D
      gdzie-sa-granice.blogspot.com
      pozdrawiam i liczę, że wpadniesz ;*

      Usuń
  9. Mimo tego, że opowiadanie było pokazane w "odcieniach szarości" i mega smutne to czytając zakończenie udało mi się kilka razy uśmiechnąć.
    Jesteś genialna i uwielbiam czytać Twoje dzieła (inaczej tego się nie da nazwać), nie wiem jak mnie znalazłaś w tym ogromnym świecie siatkarskich blogów ale dziękuję Ci za to bo miałam szansę (i oczywiście mam dalej) w poznawaniu Twojej twórczości ;D

    Lecę poznawać nowych bohaterów :P

    A jeżeli masz ochotę i chwilkę czasu zapraszam do przeczytania kolejnej części opowiadania: http://przed-samym-soba-nie-uciekniesz.blogspot.com/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! <3 nadrobiłam wszystkie zaległości, melduję się!
    Dziękuję za dedykację :* oczywiście myślałam, że Igła będzie z Lenką, ale zrozumiałam, że szkoda by było rozbijać taką rodzinę Ignaczaków i pozbawić Piotrka takiego skarbu jak Lenka :)
    bardzo mi się podoba zakończenie!
    dziękuję za tego bloga <3
    a w odpowiedzi na Twój ostatni komentarz pod moim blogiem, to mogę Ci powiedzieć, że moje życie się ciągle zmienia, cały czas na gorsze.. :x
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Może na początku podziękuje za tą historie, za mimo wszystko pozytywne jej zakończenie, za możliwość czytania jej. ;)
    Cieszę się, że Lenka odnalazła szczęście u boku Piotrka, że stała się z nim szczęśliwa i kochana, stworzyla rodzinę.
    Jest Mi również dobrze z tego powodu, że odbudowała relacje z Krzysiem ;)
    Dziękuje :D
    Całuje,
    Dzuzeppe :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuuu muszę przeczytać poprzednie :3

    Zapraszam do mnie:
    zaklinacze-koni.blogspot.com
    koci-sekret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana :D Więcej info na: http://ja-ty-dworzec.blogspot.com :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. http://pomyslomnieczasem.blogspot.com/2014/11/7.html siódemka u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń